Vážení zákazníci,

jsme si plně vědomi jak je důležité poskytování kvalitního zboží a služeb a snažíme se udržovat naši vysokou úroveň i při výrobě a prodeji našich cykloalarmů.

Nicméně, pokud byste se ocitli v situaci, kdy je třeba reklamovat náš produkt, jsme tu, abychom vám pomohli.

Reklamace zboží

V případě, že si myslíte, že vámi zakoupený cykloalarm má vadu nebo nesplňuje vaše očekávání, prosíme postupujte podle následujícího postupu reklamace:

 

  1. Kontaktujte nás co nejdříve: Informujte nás o vašem problému prostřednictvím našeho emailu nebo zavolejte na naši zákaznickou linku: +420 608 520 155.

  2. Zanechte nám co nejvíce informací o reklamovaném výrobku a popište přesně, jakou vadu nebo problém jste zaznamenali.

  3. Proveďte kontrolu: V některých případech vám můžeme doporučit provést určité kontroly nebo opatření, které by mohly řešit váš problém. Budeme vám poskytovat podporu a instrukce, jak postupovat.

  4. Reklamační proces: Pokud se potvrdí, že je váš produkt vadný, budeme s vámi spolupracovat na procesu reklamace. To zahrnuje výměnu za nový výrobek, nebo vrácení peněz na váš účet. Budeme se snažit vyřešit vaši reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji (do 30 dnů od zahájení procesu reklamace).

  5. Dodržujte podmínky záruky: Ujistěte se, že dodržujete podmínky záruky, které jsou uvedeny v dokumentaci k produktu. To může zahrnovat omezení času pro reklamaci, požadavky na zachování originálního obalu a dokladu o koupi. Tím nám pomůžete urychlit proces reklamace.

  6. Zpětná vazba: Jsme vděční za jakoukoli zpětnou vazbu, kterou nám můžete poskytnout týkající se našich produktů a procesu reklamace. Vaše zkušenost nám pomůže neustále zlepšovat naše služby a nabízet vám ještě lepší produkty.

Jsme si vědomi důležitosti vaší spokojenosti jako našeho zákazníka a uděláme maximum pro to, abychom vám poskytli kvalitní řešení.

Děkujeme, že jste si vybrali naše cykloalarmy a doufáme, že vám poskytují spolehlivou ochranu při vašich cyklistických dobrodružstvích.

V případě reklamace buďte prosím v kontaktu s naším zákaznickým servisem, který vám ochotně pomůže s jakýmikoli dotazy či problémy.